Sunday, February 20, 2011

Suatu petang yang mendung

19/2/2011, Sabtu- Hari ini ada Battle of the band maktab... Aku dan sorang member ni jadi soundman... Pertandingn pada waktu mlm... Petang ada soundcheck...

     Selesai saja soundcheck, tiba2 rasa nak makan cendol... Lama dah tak makan dan selama duduk KL ni tak pernah lagi keluar petang2 mkn cendol, pisang goreng dan sewaktunya... Aku pun suarakan pada sahabat aku ni.. Dia pun on je...

     Pergilah kami petang tu... Pusing2 akhirnya jumpa jugak gerai di kawasan sekitar maktab tu... Aku dapat rasakan satu perasan yang sangat lain petang tu, dengan cuaca yang mendung, seakan2 terkenang suasana kampung, mkn cendol petang2....




Gigih mencari rezeki untuk keluarga

Satu2nya classmate aku yang lelaki, dalam kelas aku dua orang je lelaki






Sekadar Perkongsian dan Luahan
~Bila Ku Berlagu~


No comments: