Sunday, February 13, 2011

Kenapa~

13/2/2011, Ahad- Hurm,tak tahulah kenapa dengan aku 2-3 minggu ni... Rasa lain sangat.. Tak tahu apa masalah.. Macam2 bermain di fikiran.. Jadi letih, lesu, malas.. Asyik nak marah... Astaghfirulahal'azim... Kenapa agaknya?

     Aku ada juga bermuhasabah, memang aku banyak berubah kebelakangan ni.. Positif, negatif? Dua2 ada... Rasa nak menyendiri, tp itu bukan penyelesaiannya.. Aku rasa jauh... Jauh dari manusia, jauh dari Allah... Ya Allah, berilah aku rahmat dan hidayahMu.. Beri jua aku kekuatan... Kenapa dengan aku ni...

     Seakan-akan mencari haluan dan tujuan yang tak berpandu, tergapai-gapai... Seolah-olah berlawan2 dengan diri sendiri... Seperti tiada org yg memahami apa aku rasa, kerana aku sendiri tertanya2 kenapa... Ya Allah, lapangkanlah dadaku, janganlah Engkau uji dengan apa yang aku tidak mampu, bagilah kekuatan dan hidayah, agar aku lebih beristiqomah...

     
Sekadar Perkongsian dan Luahan

~Bila Ku Berlagu~



No comments: