Tuesday, May 24, 2011

Exam~

24/5/2011, Selasa- Hari ni aku sangat senang hati... Peperiksaan teori muzik petang tadi, Alhamdulillah boleh aku jawab semuanya... :) Esok adalah paper aku yang terakhir... Lepas ni boleh kemas2 untuk balik.. Tapi sebelum tu kena pergi Biro Tata Negara (BTN) dulu di Perak... 1 Jun baru balik... Pergi hari Sabtu ni...

     Esok adalah antara killer paper bagi kami pelajar muzik, Falsafah dan Asas Muzik dalm Pendidikan atau Fundamental and Philosopy of Music in Education... Macam2 yang perlu dihafal... Hmph, harap ok2 semuanya...

     Tak sabar nak balik... Dah lama tak balik Pekan... hehe... Harap2 lancar semuanya... Lepas ni nak tumpu untuk program "besar" aku cuti ni... Ke Pulau Pinang... Nak tau, nantikan ye~ hehe...

     Lama dah tak update blog ni....Sibuk sangat.. Harap jugak pas ni aku akan dapat update blog ni macam dulu... Sekurang-kurangnya dua hari sekali =) Kena kuatkan azam... hehe... Harap aku akan dapat kongsikan pelbagai pengalaman aku yang menarik untuk masa2 akan datang...

Sekadar Perkongsian dan Luahan
~Bila Ku Berlagu~

SS: Kualiti penulisan dah semakin menurun plak.. huhu

1 comment:

fRaMe+LenSeS said...

camne exm? okeh ka tak ni? nadh mendoakan segalanya baik2 aja.. :)

aippp.. aiipp.. Nadh datang melawat ni.. salam lawat.. salam ziarah..

Nadh nak kongsi cerita 100 Letters of LOVE
. baru ciap ja ni. rajin kalau komen ya. Nadh baru belajar buat cerita ni.. :) Mungkin dengan teguran sahabat semua dapat improve skill menulis Nadh. Maceh ya. :)