Sunday, May 22, 2011

Final Exam

22/5/2011, Ahad- Dah lama aku tak update blog ni... Banyak perkara yang aku perlu uruskan... Kali ni aku nak kongsi pasal final exam.. Minggu lepas aku dah habis satu paper, Falsafah dan Perkembangan Pendidikan, jadi masih berbaki 3 paper: Perkembangan Kanak-kanak, Teori Muzik (Harmoni) dan Falsafah dan Asas Pendidikan Muzik (Fundamental)...

     Dua paper falsafah sem ni memang buat aku tak senang duduk... Jadi aku perlu gandakan lagi usaha aku... Biarpun ada persediaan dari awal, tetap aku rasakan tidak cukup... Paper falasah pendidikan minggu lepas membuat aku hampir kecundang dalam pertarungan... Tapi aku gagahkan jua diri ini...

     Jadi untuk paper yang berikutnya aku tak mahu perkara sama berulang... Gambateh!!! Aku akan usaha... Walaupun pun banyak benda yang menganggu fikiran aku, aku kena tenangkan jiwa raga aku... Doakan kejayaan kita bersama....

No comments: