Saturday, December 4, 2010

Kembali Seperti Biasa

     Hurm, balik dari Melaka, macam biasa la... Agak bosan berseorangan.. Mujur kawan2 ade yang da start cuti. Aku teruskan dengan rutin aku, berulang ke sekolah mengajar gamelan dan caklempong pacik, persediaan untuk hari graduasi 16 Dis. nanti... Pacik pun da semakin mantap... Adakalanya ketegasan diperlukan dalam mendidik makhluk yang bergelar manusia ni.. Aku akui, adakalnya aku memang garang.. Faktor keturunan kot, hahaha...

     Tapi selepas aku luahkan segala apa yang terbuku di hati dan harapan aku kepada kumpulan gamelan yang aku established dulu, ada perubahan yang aku nampak dengan adik2 yang aku ajar tu.. Lebih semangat dan berdisiplin..  Nak tengok tak caklempong pacik yang aku ajar? Ni aku share link dengan reader semua.

http://www.youtube.com/watch?v=6qpVcvnfUJ8

  

     Harap ada komen yang membina kalau korang tengok video ni nanti. Aku tidaklah begitu pandai, tapi adalah sedikit ilmu yang Allah kurniakan pada aku, dan aku gunakan sebaiknya.. Setakat ni, ini je lah aktiviti aku.. Berulang alik ke sekolah.. Hujung Disember mengajar kelas tambahan plak.. 

     Tak tahu la bila nak keluar jalan2 plak.. hehe.. Rase macam nak tengok wayang.. Hahaha... Nak ber-FB selalu, bosan jugak.. Hurm, ntah la, asyik bosan je.. Tak baik betul, tak boleh jadi contoh.. hahaha... Ke masjid pun jarang da semenjak hujan ni.. :P 

Rasanya sampai sini dulu la aku berkongsi.. Lain kali kita berjumpa lagi.. 

~Bila Ku Berlagu~ 

 

 

1 comment:

Mimin said...

Bila la agak nyer nak berlagu2 neh.. hihi~ huhu.. x tgk lgi video tue.. tenet slow ar.. huhu.. tp jgn risau.. akan di tgk jgk.. huhu...