Tuesday, December 21, 2010

Aku merintih padaMu~

     Ya Allah, kenapalah sejak kebelakangan ini aku dilanda dengan dugaan-dugaanMu yang aku rasakan sangat hebat. Kadangkala tidak tertanggung rasanya.. Berikan aku sakinah ya Allah, ketenangan yang aku damba.. Aku juga rasa aku kian jauh dariMu.. Terasa air mata ingin mengalir tetapi aku gagahkan jua ya Allah.. Tak tertanggung rasanya.. Perkara yang secara tidak langsung tetapi aku berada di dalam lingkaran masalah itu.. "Kerbau masuk kampung habis semua terpalit"~ Bukannya sedikit, banyak.. Ya Allah, bantulah aku.. Aku merintih kepadaMu..




Rasanya biarlah aku dan Dia sahaja yang tahu.. Kerana Allah sebaik-baik tempat mengadu.. 




 

Sekadar perkongsian dan luahan,

~Bila Ku Berlagu~

3 comments:

PReDicToR said...

amin....

PReDicToR said...

Sabar adalah tidak letih berdoa, meminta kepadaNya, yakin akan dikabulkan, tiada hari ini, esok, tiada di dunia maka di akhirat.

Seruling Senja said...

thanks...