Saturday, January 1, 2011

Selamat Tahun Baru 2011

1/1/11- Sedar tak sedar dah masuk tahun baru.. Dan hari ini last aku bercuti sebelum pulang semula ke kampus..

     Hari ni aku nak kongsi aktiviti aku sepanjang minggu2 akhir cuti.. Dari terlibat Hari Graduasi sekolah sampailah ke kelas tambahan.. Banyak input dan pengalaman baruyang aku dapat.

     Aku mengajar kelas praPMR dan praSPM di sekolah, dan tahun ini berbeza dari tahun sudah... Pelajar praSPM dengan lagak 'sudah besar' dan 'dewasanya' tapi tidak menggambarkan langsung kematangan, dan praPMR  banyak aku kongsikan pengalaman agar tidak tersasar walaupun ada 2-3 yang nampak blur dan childish..

     Ni antara gambar2 masa kelas tu... Maaf tak sempat nak update banyak2, nak pack barang plak, jap lagi nak balik dah... huhu...

Mus...

Khairun

Munie


Ikram Tokek.. haha..

Aby

sheikh




Ceramah ANti Rokok.. :P

Shuhada ngan Wahidah

Masuk lambat

Masuk lambat

Masuk lambat

2 orang wanted.. Harap korang jadi yang terbaek~

Pelajar2 praPMR

Barisan guru muda- adik Wahidah, Khairun, Wahidah, Shuhada, Amin, aku, Mus, Thivya, Munie, Asha

Master piece?

     Harap sumer adik2 ni dpt best result, top dari tahun2 lepas... Hurm, korang kalau dapat result nnt jgn lupe kitorang... Keep in touch..

~Bila Ku Berlagu~


No comments: