Tuesday, January 11, 2011

Enjin mulai panas~

11/1/11, Selasa- Terasa ingin berkongsi hari ni, tarikh pun cantik.. Hehe.. Bermula minggu ni kuliah sudah pun berjalan.. Tugasan kerja kursus belum dapat lagi, tetapi kerja2 lain sudah bermula, tahun ni dalam kelas aku jadi penyelaras subjek sahaja.. Kurang sikit beban, untuk kelas la.. KEBSO, Score Master and Library, Naqib masih aku sandang. Tambah satu lagi, jurulatih gamelan maktab..

     Kerja2 ni lah yang aku maksudkan dengan enjin mulai panas.. Latihan gamelan setiap Isnin dan Khamis pukul 4.30-6.30 ptg. Orkestra pula mulai awal Februari. Event2 besar pun tengah beratur, KOT, Konvo etc. moga dapat aku harungi dengan tabah dan tidak mengganggu pelajaran..

     Setakat ini dahulu aku kongsikan.. Jika berkelapangan aku akan kongsikan lagi.. Sekadar Perkongsian dan Luahan,
 
 ~Bila Ku Berlagu~


No comments: