Sunday, March 6, 2011

Mak dan Abah datang~

6/3/2011, Ahad- Hari ni aku mendapat panggilan telefon yang tak aku sangka beritanya... hehe... Seperti yang ditulis pada tajuk entry kali ni... Mak dan abah datang.. Gembiranya, dah lama tak balik kampung, sekali mak dan abah plak yang datang sini...

     Rupanya mereka menghantar kakak aku pulang ke UiTM Shah Alam, sambil2 menghantar kad undangan kahwin abangku pada April ni kepada saudara mara kat sekitar KL/Selangor ni... Aku pun ikut skali ke rumah saudara mara di Puncak Alam, TTDI dan Seri Kembangan... yang lain tu tak sempat ikut... Curfew kolej... Tapi tak pe la, sekurang-kurangnya dapat juga jumpa mereka dan saudara mara...

     Malamnya aku pergi McD ngan coursemate aku... Dan semasa menulis entry ni aku baru pulang dari makan.. hehe... Sekurang-kurangnya ade la jugak pemgisian aku hari ni...


Sekadar Perkongsian dan Luahan

~Bila Ku Berlagu~

1 comment:

PReDicToR said...

seronoknya lahai....jeles jeles