Saturday, March 3, 2012

Ku ke Udara Lagi

03/03/2012, Sabtu- Setelah lama menyepi, aku ke udara lagi... (Tajuk lagu Francesca Peter) hehe.. Aku mula berhenti update masa aku uruskan Ilmu Khas Carnival of Nasyeed (I-CoN'11)di maktab aku. Lepas sehari ke sehari aku pun tinggalkan blog ni.. Jadi seperti juga blogger2 lain, bila lama tinggal mood untuk menulis pun lari jauh.


     InsyaAllah, selepas ini aku akan kembali update kurang2 pun sekali seminggu. Dan kepada semua, aku akan mula dari cerita I-CoN'11 sebagai entry pembuka untuk tahun ini.


     Isnin depan aku ke sekolah di PD, jalan Pantai. Jadi, kita akan bertemu semula minggu hadapan :) Rasanya cukup sampai disini dahulu.. Maaf kerana lama "tidak berlagu".


Sekadar perkongsian dan luahan
~Bila Ku Berlagu~


SS: Mohon kepada Allah dilapangkan dan dipermudahkan segala urusan. Selama ini banyak dugaan sampai lama tak update..

No comments: